Google Camera mod by B-S-G Xiaomi Poco Sony LG OnePlus - Xda News
News Update
Loading...

Saturday 6 March 2021

Google Camera mod by B-S-G Xiaomi Poco Sony LG OnePlus

----YOU ADS---
----YOU ADS---

 

Google Camera mod by B-S-G Xiaomi Poco Sony LG OnePlus
Google Camera mod by B-S-G Xiaomi Poco Sony LG OnePlus

Google Camera mod by B-S-G Xiaomi Poco Sony LG OnePlus ye Google Camera sabhi device ko support karta hai aur isme aapko koi bhi bug dekhne ko nahi milega ye wala port aapko ( Xiaomi )( Poco Sony )( LG ) (OnePlus )( motorola)( Nokia ( Redmi ) sabhi phone ko support karta hai. 

Isme aapko night sight fully working milta hai to aap ab raat me bhi 
Achhchha photo le sakte ho aur isme aapko portrait photography bhi 
Milta hai aur isme image Processing milta hai jiske wajah se hume best
Photo dekhne ko milta hai. 

Changelogs

  • Changelog of the public version from BSG (8.1.101 from 03/05/2021):
  • Switching lenses on Pixel devices that have multiple modules can be switched using the zoom (zoom, the buttons may not work. We are still working on a full fix.
  • Fixed GL preview issue when it was turned on black screen.
  • Minor issues fixed

Supported devices

Xiaomi
  • Xiaomi Mi5s - capricorn
  • Xiaomi Mi6 - sagit
  • Xiaomi Mi 6X - Wayne
  • Xiaomi Mi 8 - dipper
  • Xiaomi Mi 8 SE - sirius
  • Xiaomi Mi 8 lite - Platina
  • Xiaomi Mi 8 Pro - equuleus
  • Xiaomi Mi 9 - cepheus
  • Xiaomi Mi 9 SE - grus
  • Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 - davinci
  • Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro- raphael
  • Xiaomi Mi 10 - umi
  • Xiaomi Mi 10 lite - monet
  • Xiaomi Mi 10 pro - cmi
  • Xiaomi Mi 10 Ultra - cas
  • Xiaomi Mi 10T/Mi 10T Pro - apollo
  • Xiaomi Mi 11 - Venus
  • Xiaomi Mi note 3 - jason
  • Xiaomi Mi Note 10 Lite - toco
  • Xiaomi Mi Note 10 pro - tucana
  • Xiaomi Redmi Note 5
  • Xiaomi Mi Mix 2S - polaris
  • Xiaomi Mi Mix 3 - perseus
  • Xiaomi Mi Mix 3 5G - andromeda
  • Xiaomi Mi A2 - jasmine
  • Xiaomi Mi A3 - laurel_sprout
  • Redmi Note 7 - lavender
  • Redmi Note 8 - Ginkgo
  • Redmi Note 8T - willow
  • Redmi Note 8 Pro - Begonia
  • Redmi Note 9/ Redmi 10X 4G
  • Redmi Note 9S - curtana
  • Redmi Note 9 Pro - Joyeuse
  • Redmi 9/Redmi 9 Prime (galahad)
  • Redmi 9/Redmi 9 Prime (lancelot)
  • Redmi 10X 5G - atom
  • Redmi 10X Pro 5G - bomb
  • Pocophone F1 - beryllium
Samsung
  • Samsung Galaxy S9+
  • Samsung S10 Lite - r5q
  • Samsung S10+, Snapdragon TGY (Hong Kong)
  • Samsung Galaxy Note 10 (+)
  • Samsung Galaxy Z Fold 2
  • Samsung Galaxy S20+ 5G
  • Samsung Galaxy S20 Ultra 5G
         OnePlus
  • OnePlus 3T - oneplus3t
  • OnePlus 5T - dumpling
  • OnePlus 6 - enchilada
  • OnePlus 6T - fajita
  • OnePlus 7 - guacamoleb
  • OnePlus 7T - hotdogb
  • OnePlus 7 PRO - guacamole
  • OnePlus 8 - instantnoodle
  • OnePlus 8T - kebab
  • OnePlus 8 Pro - instantnoodlep
  • OnePlus Nord - avicii
           Sony
  • Sony Xperia 1 Mark I
  • Sony Xperia 1 Mark II
  • Sony Xperia 5 Mark I
  • Sony Xperia 5 Mark II 
       Google Pixel
  • Google Pixel 1 - Sailfish
  • Google Pixel 2 - Walleye
  • Google Pixel 2XL - Taimen
  • Google Pixel 3 - Blueline
  • Google Pixel 3 XL - Crosshatch
  • Google Pixel 3a - Sargo
  • Google Pixel 3a XL - Bonito
  • Google Pixel 4 - Flame
  • Google Pixel 4 XL - Coral
  • Google Pixel 4a - Sunfish
  • Google Pixel 4a 5G - Bramble
  • Google Pixel 5 - Redfin
         LG electronics
  • LG G7 - judyln
  • LG V30 - Joan
  • LG V50 ThinQ - flashlmdd
  • LG G8X ThinQ
          Miezu
  • MEIZU 16X - M1872
  • MEIZU 16th - M1882
           Razer
  • Razer Phone 2 - aura
           Motorola
  • Motorola One Vision
  • Motorola Moto G8 Power
  • Motorola Moto G9 Plus
           ASUS
  • ASUS zenfone 5Z
  • ASUS Max Pro M1
  • ASUS ROG Phone 3 ZS661KS
           Realme
  • Realme XT - RMX1921
Samsung
  • Samsung Galaxy S9+
  • Samsung S10 Lite - r5q
  • Samsung S10+, Snapdragon TGY (Hong Kong)
  • Samsung Galaxy Note 10 (+)
  • Samsung Galaxy Z Fold 2
  • Samsung Galaxy S20+ 5G
  • Samsung Galaxy S20 Ultra 5G
         OnePlus
  • OnePlus 3T - oneplus3t
  • OnePlus 5T - dumpling
  • OnePlus 6 - enchilada
  • OnePlus 6T - fajita
  • OnePlus 7 - guacamoleb
  • OnePlus 7T - hotdogb
  • OnePlus 7 PRO - guacamole
  • OnePlus 8 - instantnoodle
  • OnePlus 8T - kebab
  • OnePlus 8 Pro - instantnoodlep
  • OnePlus Nord - avicii
           Sony
  • Sony Xperia 1 Mark I
  • Sony Xperia 1 Mark II
  • Sony Xperia 5 Mark I
  • Sony Xperia 5 Mark II 
       Google Pixel
  • Google Pixel 1 - Sailfish
  • Google Pixel 2 - Walleye
  • Google Pixel 2XL - Taimen
  • Google Pixel 3 - Blueline
  • Google Pixel 3 XL - Crosshatch
  • Google Pixel 3a - Sargo
  • Google Pixel 3a XL - Bonito
  • Google Pixel 4 - Flame
  • Google Pixel 4 XL - Coral
  • Google Pixel 4a - Sunfish
  • Google Pixel 4a 5G - Bramble
  • Google Pixel 5 - Redfin
          Miezu
  • MEIZU 16X - M1872
  • MEIZU 16th - M1882
           Razer
  • Razer Phone 2 - aura
           Motorola
  • Motorola One Vision
  • Motorola Moto G8 Power
  • Motorola Moto G9 Plus
           ASUS
  • ASUS zenfone 5Z
  • ASUS Max Pro M1
  • ASUS ROG Phone 3 ZS661KS
           Realme
  • Realme XT - RMX1921
  • Realme X2 - RMX1991(China)
  • Realme 5 Pro - RMX1971
  • Realme X2 Pro - RMX1931
  • Realme X2 - RMX1991(China)
  • Realme 5 Pro - RMX1971
  • Realme X2 Pro - RMX1931
  • Realme 6 - RMX2001
  • Realme 6s - RMX2002
  • Realme 6 Pro - RMX2063
            Sharp
  • Sharp Aquos C10
              Essential
  • Essential PH-1 - mata 



----YOU ADS---
----YOU ADS---

Share with your friends

Give us your opinion

How To Use
  • Put the link on the
  • Generate Link box with http:// or https://
  • Use  CTRL + V  on keyboard to put the link.
  • Click Generate button to get encrypted link.
  • Click Copy URL button.
  • Done